ÚSMĚV

vítejte na stránkách o vtipech fórech a srandách+nově o hrách a pod paneli s hrami můžete najít aplikace od rockstaru -jsou z hlavní stránky GTA IV ZDROJE NEUVÁDÍME POD TEXT ALE SEM:VĚTŠINA JE Z www.games.tiscali.cz A www.gta.cz/gta4

Rainbow Six Vegas 2

Preview

Tento članek je z www.games.tiscali.cz
  • Příští rok oslaví UbiSoft desetileté výročí vydání týmové akce Rainbow Six, jejíž poslední pátý díl Vegas si i přes drobné nedostatky vysloužil natolik vysoká hodnocení mega-recenzi na www.games.tiscali.cz (86%), že se již na jaře setkáme s jeho pokračováním. To vzniká opět ve studiích Ubisoft Montrealu, který se během portování hry pro PS3 lépe sžil s Unreal Enginem 3. Přestože první střípky informací a slabý teaser ničím neohromily, druhé Vegas ve skutečnosti nabídne řadu novinek, jež všechny shrnuje naše preview.

     Paralelní dějová linka
    Co si budeme povídat, otevřený konec prvního dílu si o pokračování přímo říkal a moc dobře to ví i tvůrci. Zapomeňte však na hrdinu Logana Kellera nebo na nepravděpodobný scénář, ve kterém by teroristé město obsadili ještě jednou. Vegas 2 začne chronologicky ještě před událostmi z jedničky, konkrétně pět let nazpět, kdy zažijete epizodu s jedním ze zrádců ve vašem týmu a skrze ní pochopíte jeho motivy. Poté poběží dějová linka dvojky paralelně s prvním dílem v době, kdy byl Logan se svým týmem v Mexiku: ve městě mezitím uvidíte marný boj policie o dobytí obsazených kasin i upadající morálku neúspěšných agentů NSA. Jak to? Postavíte se totiž do čela jiného týmu, o němž ostatně padla zmínka i v prvním dílu, a tentokrát příběh skutečně dotáhnete až do konce (tzn. nahlédnete i za události u nevadské přehrady, jimiž vrcholila jednička).

    Namísto animovaných filmečků budete veškeré dění sledovat vlastníma očima přímo během hraní. Cílem je dát vám zakusit veškerou fyzickou zátěž i morální rozhodnutí (tzn. vnitřní boj) hrdiny tak, jako byste sami byli skutečnými členy týmu. Autoři se několikrát odvolávají na televizní seriál CSI: Las Vegas, z něhož chtějí zřejmě převzít víc než jen lokace (industriální prostředí, špinavé uličky atp). Také častěji potkáte NPC, povětšinou agenty NSA nebo další členy týmů Rainbow.



 Bishop nebo Bishopka?
Namísto Logana se tedy ujmete hrdiny Bishopa, neutrálně pojmenovaného z prostého důvodu - vytvoříte si ho totiž sami, tzn. včetně volby pohlaví, oblečení i charakteristických rysů tváře. Tvorba postavy bude nejspíš probíhat stejně jako při zakládání multiplayerové identity v jedničce, tzn. rámci P.E.C. (Persistent Elite Creation). Alespoň to naznačují výroky Ubisoftu, že chce tento systém prohloubit a přesunout právě do singleplayeru.

Ve hře se znovu setkáte se starými známými kolegy, demoličním specialistou Michaelem Walterem a průzkumníkem Jungem Parkem. Autoři vás však chtějí častěji vyvést z interiérů kasin a to nejen do nočních barů, ale také na otevřená prostranství (ulice) nebo až za hranice města. Během těchto misí zažijete třeba východ a západ slunce.

Změn doznají také interiéry, které ožijí co do pestrosti barev i rozmanitosti předmětů či dekorací. Jakmile dorazíte na místo určení (třeba do nočního podniku), budete okamžitě vědět, že se tu něco odehrálo: zpřeházený nábytek, vystřílené kulky, krev na podlaze apod. Cílem je dostatečně se designem prostorů odlišit oproti čistým luxusním halám z jedničky.

 Chytřejší teroristé
Koho otravoval zdlouhavý výběr zbraní a vybavení za letu vrtulníkem před začátkem mise, bude moci celou proceduru nově přeskočit a přenechat výběr počítači. Mezi jedenáctkou nových zbraní nebude chybět ekvivalent M-16 a dojde také na lepší kamufláž. Drobných vylepšení bude v tomto ohledu celá řada: oproti jedničce, kde na to autorům nezbyl čas, bude váš tým konečně oblečen stejně jako opravdové speciální jednotky.


Změn dozná také umělá inteligence protivníků. Každý level v kampani bude mít několik vstupních bodů, díky čemuž se nepřátelé kolikrát objeví i za vašimi zády. Kromě toho si budou teroristé navzájem zásadně krýt záda a používat obranné štíty, takže jim budete muset mířit na nohy nebo rovnou používat granáty.

V singleplayeru budete moci běhat a naopak nebude možné se schovávat za překližku nebo sádru, kterou vystřelené kulky prolétnou naskrz (narozdíl od síťové hry, kde běh ani průstřelný materiál nenajdete). A konečně přívětivá je také zpráva, že teroristé si ve tmě pomohou nočním viděním nebo tepelnými čidly.

 E.S.A.
Ne, teď není řeč o Evropské vesmírné agentuře, nýbrž o novém systému rozdělování vašich zkušenostních bodů, nazvaném A.C.E.S. V praxi bude vypadat zhruba tak, že pokud zabodujete v boji na blízko, budete si moci v další misi koupit brokovnici. Naopak budete-li úspěšnými odstřelovači, rozevře se před vámi pestřejší nabídka pušek s dalekým dosahem (a stejně tak za střílení s obyčejnými kulomety získáte lepší SMG). Výhodou celého systému bude provázanost singleplayeru se síťovou hrou: pokud dohrajete kampaň a poprvé se vrhnete do MP, budete vaši postavu díky zkušenostním bodíkům moci ihned plně vyzbrojit.

 Kooperativně celý singl
A protože A.C.E.S. vás odmění i za úkoly splněné vašimi kolegy, nastal čas si říct něco o multiplayeru. Jeho těžištěm bude pochopitelně kooperativní hra buďto přes Xbox Live, System Link nebo ve split-screenu. Hostující hráč se ujme roli Bishopa (velitele týmu), druhý zastane místo Knighta a na zbylé dva zbude Walter s Jungem. Narozdíl od prvního dílu bude co-op totožný s kampaní pro jednoho hráče a navíc budete moci kdykoliv ze hry vyskočit/zase se přidat. Celou dobu však ve čtyřech lidech postupovat nebudete: často se váš tým rozdělí na dvě skupinky, k čemuž bude design úrovní přímo vybízet.


Zahrát si budete moci i v MP módech Survival, Retrieval, Conquest a dalších (celkem deset typů hry) pro maximálně šestnáct lidí. Za tímto účelem autoři chystají jedenáct nových map, byť co do rozlohy menších než v jedničce a v některých případech půjde jen o remaky z datadisku Athena Sword k Rainbow Six 3: Raven Shield.

 Drobná vylepšení
Chybět nebude ani populární Hon na teroristy, v němž budete znovu zápasit proti náhodně rozmístěným protivníkům. Ti se akorát konečně nebudou okamžitě respawnovat přímo za vašimi zády a mimo to budete moci do hry vpadnout hned po připojení se k serveru (tzn. odpadne nutnost čekat na začátek dalšího kola). Při hraní přes Xbox Live budete též moci vyhledávat zápasy nebo pozvat přátele do rankované hry.


oficiální teaser trailer č. 2

Jak už jsem naznačil v úvodu, montrealskému studiu UbiSoftu se prý za rok od vydání jedničky podařilo konečně dostat Unreal Engine 3 pod kůži a také získat jeho konečný zdrojový kód od Epicu. Díky tomu se můžete těšit nejen na lepší nasvícení a stíny, ale také plynulejší framerate především v multiplayerových zápasech (nikoliv však na úkor chudších detailů).

Rainbow Six: Vegas 2 navzdory naší prvotní skepsi slibuje leccos nového a také proto jsme zvědaví, jestli vývojáři dodrží svůj slib a skutečně hru pro PC, X360 a PS3 vydají již na jaře.
Žádné komentáře